« 2020年3月 | トップページ | 2021年1月 »

2020年10月

2020年10月31日 (土)

چگونه وارد بورس شویم؟

گام صفر: ثبت نام در سامانه سجام

پیش از انجام هر کاری، برای ورود به بازار سرمایه، لازم است در تارنمای سِجام (سامانه جامع مشتریان) به نشانی Www.Sejam.ir  ثبت­نام کنید. زیرا در مراحل بعدی ثبت نام، نخستین موردی که از شما درخواست می­شود، کد رهگیری است که پس از تکمیل ثبت­ نام و احراز هویت در سامانه سجام به شما داده شده است. برای ثبت نام در این سامانه، به اطلاعات هویتی، شماره حساب و تلفن همراه و تکمیل فرم­های مربوطه نیاز است. پس از دریافت کد رهگیری، به منظور تأیید و احراز هویت، بایستی به یکی از شعبات معتبر مراجعه نمایید.

ثبت نام در سامانه سجام

گام اول : مراجعه به یکی از شرکت­های کارگزاری

به ­منظور ورود به بورس و انجام معاملات، شما به یک کد معاملاتی منحصر به فرد یا همان کد بورسی نیاز دارید. در قدم اول برای دریافت کد بورسی باید به یکی از شرکت­های کارگزاری شهر خود­ مراجعه نمایید. کارگزاری­ها در واقع به­عنوان واسطه­ای بین شما و بازار بورس عمل می­کنند.

پس از مراجعه به کارگزاری، بایستی کدرهگیری دریافتی از ثبت­ نام سجام، اصل و کپی مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه) به همراه شماره شبای حساب بانکی خود را ارائه کنید. همچنین فرم­ها و قراردادهای مربوطه بین شما و کارگزاری باید به امضا و تأیید طرفین برسد. پس از طی مراحل فوق، کد بورسی شما توسط کارگزاری صادر و برای شما ارسال خواهد شد. این مرحله توسط برخی از کارگزاری­ها به­صورت غیرحضوری نیز انجام می­گیرد.

گام دوم : دریافت کد بورسی

پس از عقد قرارداد با کارگزاری و ارائه مستندات لازم، کد بورسی شما توسط کارگزاری به تلفن همراه و ایمیل شما ارسال خواهد شد. این فرآیند معمولاً به سرعت انجام می­گیرد.

ساختار کد بورسی غالباً از ترکیب سه حرف اول نام خانوادگی و ۵ رقم که به‌صورت تصادفی توسط سازمان بورس مشخص می­شود، تشکیل شده است. به­عنوان مثال کد بورسی آقای احمدی به ­صورت احمد۱۲۳۴۵ صادر می­شود.

توجه داشته ­باشید، کد بورسی هر فرد، منحصربه فرد بوده و هیچ دو شخصی، دارای کد معاملاتی یکسان نخواهند بود.

گام سوم: فعال­سازی و ورود به سامانه معاملات آنلاین

امروزه برای خرید و فروش سهام، دیگر نیازی نیست به تالار اصلی بورس رفته و در میان سر و صدای فراوان معامله کنید. در حال حاضر انجام معاملات به صورت اینترنتی و با چند کلیک ساده در رایانه و یا حتی تلفن همراهتان به آسانی قابل انجام است. کارگزاری­ ها حین ارسال کد بورسی، به شما یک نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به سیستم معاملات آنلاین ارسال می­کنند. شما می­توانید وارد سامانه معاملاتی کارگزاری مربوطه شده و از هر حساب بانکی عضو شتاب، حساب بورسی خود را شارژ کرده و به انجام معامله بپردازید. این کار توسط سایت و اپلیکیشن­های کارگزاری انجام می­پذیرد.

نکته مهم:اگر میخواهید وارد بورس شوید و سرمایه گذاری کنید حتما قبل از سرمایه گذاری،آموزش بورس را از هر جایی که دوست دارید تهیه کنید و بعد از آن وارد معامله شوید،هیچ وقت به منابع فروش سیگنال بورسی اطمینان نکنید.

همچنین توجه داشته باشید در صورت درخواست واریز وجه، مبلغ خواسته شده، طی حداکثر ۴۸ ساعت کاری به شماره حسابی که هنگام ثبت­نام در سامانه سجام و کارگزاری ثبت کرده­اید، واریز خواهد شد.

پس از پایان این مرحله، چگونگی ورود به بورس تا حدود زیادی به پایان می­رسد. در حقیقت از این پس، شما قادر به انجام معامله و خرید و فروش سهام در بازار بورس خواهید بود. کلیه این مراحل تا به این­جا کمتر از ۲۴ ساعت قابل انجام است. دقت کنید انجام این مراحل، شرط لازم برای ورود به بازار سرمایه است اما کافی نیست!

2020年10月17日 (土)

پنل پیامک رایگان چیست

پنل اس ام اس نرم افزار تحت وب می باشد که در آن شما قادر به ارسال پیامک به تمامی شماره موبایل های کشور با سرعت بسیار بالایی می باشید. محتوی این پیامک ها می تواند تبلیغاتی ، خدماتی و یا اطلاع رسانی باشد. پنل ارسال اس ام اس “رایگان اس ام اس” (RayganSMS.com) با توجه به اهمیت این موضوع این نرم افزار تحت وب را بصورت کاملا رایگان در اختیار همه قرار داده تا همگان بتوانند از این امکان اسفتاده کنند.

چرا پنل پیامک رایگان است ؟

سایت رایگان اس ام اس یکی از محصولات شرکت دانش بنیان ترز رایان افزار می باشد و این شرکت با توجه به اینکه کاملا مستقل کار کرده و کلیه این امکانات متعلق به این شرکت می باشد و با توجه به اینکه افراد زیادی از جامعه قادر به پرداخت هزینه اولیه بابت سامانه پیامک را نیستند و یا اینکه بخواهند در ابتدا از سامانه پیامک به عنوان تست استفاده کنند این امکان را در اختیار همه قرار داده که در صورت تمایل از این سامانه استفاده کنند.

امکانات سامانه اس ام اس

کلیه امکانات این سامانه بصورت رایگان در اختیار همه قرار خواهد گرفت و کاربران عزیز فقط هزینه شارژ بابت ارسال پیامک را پرداخت خواهند کرد ضمنا خرید شارژ در این سامانه هم دلخواه بوده و حداقل خرید شارژ فقط 1،000 تومان می باشد. همچنین افرادی که تمایل ندارند که برای خود یک شماره اختصاصی تهیه نمایند می توانند از شماره اشتراکی سامانه که کاملا رایگان می باشد استفاده کنند. برای مشاهده امکانات به صفحه امکانات سامانه مراجعه نمایید.

ارسال پیامک خدماتی

پنل پیامک رایگان اس ام اس این امکان را برای کلیه کاربرانی که قصد ارسال پیامک خدماتی و یا اطلاع رسانی را دارند فراهم نموده که با استفاده از شماره اشتراکی بلک لیست پیامک های خود را به همه شماره ها حتی شماره موبایل هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند ارسال کنند.استفاده از این امکان نیز کاملا رایگان می باشد.

2020年10月16日 (金)

اصول پیشرفته طراحی سایت

جستجوی صوتی یک فناوری جدید است که به شما امکان می دهد با استفاده از پیام های صوتی ، چیزها را به صورت آنلاین جستجو کنید. اگرچه حدود سال است که می گذرد ، اما استفاده از آن اخیراً صورت گرفته است. تخمین زده می شود که استفاده از صدا تا سال برسد. کسب و کار خود را در دنیای صوتی اول که به سرعت در حال نزدیک شدن است در طراحی سایت قرار دهید تصویب تلفن های هوشمند بسیار زیاد شده است.
بنابراین منجر به تغییرات چشمگیر در چشم انداز جستجو می شود. ما با توجه به جستجوها به سرعت وارد دنیای صوتی اول در طراحی سایت می شویم. علاوه بر این ، هنگامی که مشاغل سیستم عامل های تجارت الکترونیکی را در رده های مختلف قرار می دهند ، شما چاره ای ندارید تا با بهینه سازی مطالب سایت ساز و سایر موارد خود ایمن بازی کنید تا از زمان های متغیر همگام باشید. تقلا برای تعداد محدودی از مشتریان واقعی است.

طراحی سایت هدفمند

با افزایش استفاده از صدا برای جستجو ، باید شغل خود را با نیازهای جستجوی صوتی فعلی و آینده تطبیق دهید. این بدان معناست که شما باید یک استراتژی در طراحی سایت تدوین کنید. شما باید کلمات کلیدی مورد نیاز ، محتوای موجود و نیازهای آینده خود را ارزیابی کنید. سپس باید محتوای جدید در طراحی سایت تولید کنید و شما نمی خواهید تکه پای را از دست بدهید. بنابراین چگونه می توانید جستجوی صوتی و فناوری پوشیدنی را به دست آورید.
تا یک مزیت رقابتی نسبت به مشتریان در طراحی سایت خود بدست آورید لیست آنلاین در طراحی سایت اگر یک مشاغل محلی باشید ، این برای شما خوب است. اما اگر نیستید ، می توانید از این یکی بگذرید. اگر محلی هستید ، یکی از راههای آماده سازی برای جستجوی صوتی ، اطمینان از لیست آنلاین بودن شماست. برای یک ، اگر شما در حال فروش محصولات تکنولوژی پوشیدنی در طراحی سایت هستید ، می دانید که اندازه نمایشگر آنها محدود است.

کلمات کلیدی در طراحی سایت

به یاد داشته باشید که مشتریان شما از جستجوی صوتی استفاده می کنند و نه از کلمات کلیدی. این بدان معناست که شما به دلیل ماهیت ارتباطات انسانی باید با افزایش طول کلمه کلیدی در طراحی سایت مقابله کنید. بنابراین به جای هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی مانند کیک تولد آناناس ، شما باید روی چیزهایی مثل آیا از فروشندگان معتبر کیک های تولد آناناس اطلاع دارید استفاده کنید. صدا در ارائه گزینه های نتایج شما نیست بلکه شما را به سمت طراحی سایت هدایت می کند.
عمل محصول اگر هنوز در مورد آن گیر ندارید می توانید در نرم افزار سئو خوب سرمایه گذاری کنید تا به محدود کردن رشته های خاص کلمات کلیدی برای طراحی سایت خود کمک کنید. برخلاف نتایج جستجوی متن گوگل ، دستیاران نمی توانند نتایج جستجو را به خصوص برای مشاغل محلی نشان دهند. در عوض ، آنها ابتدا لیست های تجاری را نشان می دهند. خوب ، در مرحله شما طراحی سایت خود را بهینه نمی کنید.

جستجوی محلی در طراحی سایت

بعد از اینکه لیست های محلی خود را انجام دادید و محتوای محلی را تهیه کردید ، باید لیست و محتوای خود را برای جستجوی محلی را در طراحی سایت بهینه کنید. اکثر جستجوهای صوتی اطلاعات مربوط به سرعتهایی را که شخص باید بازدید کند را هدف قرار می دهد. به عنوان مثال ، این می تواند در مورد بهترین مکان ها برای خرید مواد غذایی سریع در نیوجرسی یا شاید مکان های فست فود در نیوجرسی در طراحی سایت باشد.
علاوه بر این ، تلفن های هوشمند از دستیاران صوتی در طراحی سایت استفاده می کنند. برای مثال ، دستیار گوگل برای اندروید و سیری برای دستگاه های اپل نحوه بهینه سازی طراحی سایت کاهش زمان بارگیری صفحه در طراحی سایت هر سئو هوشمند می داند که سرعت بارگیری صفحه یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی در آنجا است. و با افزایش مقدار محتوای دیجیتالی از جمله صدا به صورت آنلاین ، سریعتر بار تبلیغ در گوگل طراحی سایت شما یک عامل تعیین کننده رتبه در آینده خواهد بود.

استفاده از سئو در طراحی سایت

در حالی که استفاده از کلمات کلیدی با دم بلند به اندازه گذشته مورد محبوبیت نیست ، این یکی از راه های مناسب برای بهینه سازی طراحی سایت شما برای جستجوی صوتی است. دو دلیل اصلی وجود دارد که چرا مانند جذابیت کار می کند. یکی این که ، جستجوی صوتی از طریق متن قابل توجهی طولانی تر انجام می شود. در مرحله دوم ، دستیاران هوشمند برای ارائه پاسخهای شبیه به پاسخ برای تمام نمایش داده شدگان ما طراحی شده اند.
در نتیجه ، استفاده از سئو با دم بلند به ما کمک می کند تا قطعات قطعه برجسته را بهینه کنیم. در نتیجه ، همیشه شما را مستقیماً به بالای نتایج جستجو در طراحی سایت ارسال می کند. طبق مطالعه ای که توسط بکینکو انجام شده است ، طراحی سایت هایی که قطعات ساده و به راحتی قابل هضم از محتوا دارند ، در صفحات اول ها بهتر رتبه بندی می کنند. در همین مطالعه همچنین مشخص شد که گوگل و به طور پیشرفته ، موتورهای جستجو صفحات طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن را با زمان بارگذاری پایین طرفداری می کند.

افزایش تولید محتوای محلی در طراحی سایت

تعداد زیادی جستجوی صوتی برای محتوای محلی است. با تولید محتوای محلی مناسب که نیازهای محلی افراد شما را برآورده می کند ، به پیشرفت سئوی قیمت طراحی سایت شما برای جستجوی صوتی و فناوری پوشیدنی می رود. اما ، برای تولید محتوای محلی لازم نیست کسب و کار شما محلی باشد. شما همچنین می توانید مقدار زیادی از محتوای محلی را بشویید که علیرغم موقعیت مکانی شما به ایجاد ترافیک بیشتر در تجارت طراحی سایت شما کمک می کند.
سوالات مخاطبان خود را در طراحی سایت هدف قرار دهید بیشتر جستجوهای صوتی در قالب سؤال است. به سؤالاتی که افراد به الکسا ، سیری یا دستیار گوگل می گویند در طراحی سایت فکر کنید. همه آنها در قالب سؤال هستند. به عنوان مثال چگونه باید سگ خود را حمام کنم چنین سؤالاتی همیشه مطمئن شوید که از محتوای مناسب متناسب با اقدامات مخاطبان خود در طراحی سایت برخوردار هستید. تولید محتوای دوستانه در طراحی سایت همیشه اطمینان حاصل کنید.

 

2020年10月13日 (火)

رپورتاژ آگهی چیست؟

هر کدام از ما معمولاً در دو موقعیت متفاوت در دنیای دیجیتال هستیم؛ یا مخاطب هستیم که همه‌ی ما قطعاً در این جایگاه قرار داشته‌ایم (شما به عنوان خواننده‌ی مقاله، مخاطب این نوشته محسوب می‌شوید)! یا صاحب یک کسب و کار هستیم که اغلب ما این جایگاه را نیز تجربه کرده‌ایم و می‌کنیم.

به عنوان مخاطب دنیای مجازی، شاید شما هم از دست تبلیغات رنگارنگ و گوناگون با جملات مبالغه‌آمیزی که بعضا خنده‌دار به نظر می‌رسند کلافه شده باشید. بی‌توجه از آن‌ها عبور می‌کنید و پسشان می‌زنید. آن‌ها هیچ اطلاعاتی به ما نمی‌دهند و تنها زمانمان را می‌گیرند. بله مخاطب به دنبال یک محتوای ارزشمند است.

 

اما از آنطرف یک کسب و کار در دنیای دیجیتال دوست دارد شناخته شود، تبلیغات کند و از محصولات و خدماتش صحبت کند.

 

تنها چیزی که می‌تواند این مشکل را حل کند یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی به‌نام رپورتاژ آگهی است.

رپورتاژ هم آگاهی مد نظر مخاطب را بدون اتلاف وقت به او می‌دهد و هم برندها با خرید رپورتاژ فرصتی برای شناخته شدن دیده شدن و افزایش فروش را مهیا می‌کند. اما آگهی رپورتاژ چیست؟ با ما همراه باشید.

 

 

رپورتاژ یعنی چه؟

تعریف رپورتاژ در ظاهر خود لغت هم دیده می‌شود؛ این کلمه (Reportage) که ریشه‌ای فرانسوی دارد و در انگلیسی هم استفاده می‌شود، از واژه‌ی گزارش دادن (Report) گرفته شده‌است. در واقع در یک مقاله‌‌ی رپورتاژ، لحنِ نوشته کاملا به شکل یک گزارشِ بی‌طرفانه است؛ متن، توضیحات کامل و جامعی در مورد یک کسب و کار ارائه می‌دهد و آن را از زوایای مختلف با بیانی ساده و خواندنی بررسی می‌کند؛ اما این ظاهر ماجراست! ما مقاله را می‌خوانیم و اطلاعات کارآمدی در زمینه‌ی مورد نظرمان کسب می‌کنیم، بی آنکه بدانیم نویسنده ما را نسبت به محصولی یا خدمتی متمایل و مشتاق کرده‌است!

 

تعریف تخصصی‌تر رپرتاژ آگهی

در این گونه مقالات و تبلیغاتِ نامحسوس (!)، تیم تولیدکننده‌ی رپورتاژ لازم است در زمینه‌های مختلفی مهارت کافی و کامل را داشته باشند؛ برای مثال باید به کسب و کاری که معرفی می‌کنند به طور کامل مسلط باشند تا تمامی زوایای آن را در نوشته بررسی کنند. همچنین مقاله باید از اصول سئو پیروی کند تا رتبه‌ی مناسبی در موتورهای جستجو مانند گوگل کسب به دست بیاورد.

رپرتاژ آگهی هدفی تجاری دارد، بنابراین علاوه بر تمامی اصول مقاله‌نویسی، نیاز است اصول تبلیغاتی نیز در آن رعایت شود؛ برای مثال، پرسونای مخاطب به خوبی تحلیل شود و متن آگهی بر اساس این تحلیل نوشته شود.

 

 

رپورتاژ آگهی چه مزایایی دارد؟

به طور خلاصه رپورتاژ چنین مزایایی دارد:

  1. روشی نوع و مدرن برای تبلیغات محسوب می‌شود که تاثیرگذاری آن با توجه به جذابیتش نسبت به روش‌های قبلی تبلیغات قابل توجه است.
  2. آگهی رپورتاژ شما برای همیشه در آرشیو سایت‌های انتخابی پربازدید باقی می‌مانند و حذف نخواهند شد. این ویژگی بر روی سئوی سایت شما تاثیری همیشگی خواهد داشت.
  3. این مقاله توسط افراد بسیاری دیده می‌شود؛ جمعیتی بسیار وسیع‌تر از مخاطبان سایت خودتان.
  4. رپورتاژ به برندسازی برای کسب و کارتان کمک قابل توجهی می‌کند و بخشی از دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود. همچنین به نوعی تضمین‌کننده‌ی فروش بهتر شماست.
  5. شما می‌توانید مزایای کسب و کارتان را به زبان مخاطب با او در میان بگذارید و بگویید که چرا به محصولات یا خدمات شما نیاز دارد.
  6. این سبک تبلیغات برای هر برندی با هر هدف و محصول و خدمتی مناسب است و همه‌ی کسب و کارها می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

 


آگهی رپرتاژ در چند مرحله تولید می‌شود؟

 

 

در مرحله‌ی ابتدایی خدمات رپرتاژ، اطلاعات کاملی از کسب و کار یا محصول و خدمت شما توسط تیم تولیدکننده دریافت می‌شود.

مرحله‌ی دوم مرحله‌ی نوشتن آگهی است. در این مرحله لازم است اصول مقاله‌نویسی کاملاً رعایت شوند؛ مقاله باید تیتری مناسب و جذاب داشته باشد، اصول سئو در آن رعایت شود، از نظر نگارشی سالم و بدون ایراد باشد و در کنار همه‌ی این‌ها، انگیزه‌ی مطالعه و کنجکاوی مخاطب را جلب کند.

 

در مرحله‌ی سوم، یک تا سه (نهایتا پنج) کلمه‌ی کلیدیِ مقاله‌ی سئو شده‌ (مرتبط با موضوع رپورتاژ و زمینه‌ی فعالیت شما) به سایتتان لینک فالو می‌شوند. لینک فالو یعنی لینک مطالب سایت شما در سایت‌های دیگر خصوصا سایت‌های معتبر و قابل اعتماد قرار بگیرد تا از این طریق گوگل سایت شما و محتویات آن را به رسمیت بشمارد و آن را معتبر بداند؛ در نتیجه سایتتان در نتایج ابتدایی صفحه‌ی جستجوی گوگل نمایش داده شود. در رپورتاژ این کار با استفاده از کلمات کلیدی مقاله انجام می‌شود.

و مرحله‌ی آخر، قرار گرفتن آگهی رپورتاژتان، در سایت‌های معتبر مرتبط یا خبرگزاری‌های معروف و پربازدید است.

 

رسانه‌ها و موسسه‌هایی وجود دارند که به کمک تیمی متخصص، آگهی رپورتاژ شما را تهیه می‌کنند. می‌توانید آنچه مورد نیاز شماست را با آنها در میان بگذارید و به این روش نسبت به خرید آگهی رپورتاژ مخصوص برند و کسب و کار خودتان اقدام کنید. بقیه‌ی مسیر و آنالیزهای لازم توسط تیم انجام می‌گیرد و شما نگرانی دیگری نخواهید داشت.

 

منبع مقاله

« 2020年3月 | トップページ | 2021年1月 »